It’s me. Anne.

Naar beneden scrollen betekent dat ik over mezelf ga praten, op eigen risico dus. Over het hoe en waarom van ondernemers helpen hun winst en impact te vergroten met converterende copy en strategische positionering. Terwijl ik de wereld over reis met mijn kersverse hubby.*

*Inderdaad, blegh, maar toch zeg ik het graag en vaak

In het huis waar ik opgroeide, werd veel met deuren gegooid. Door mij. In de zomers van 2005 en 2006 voornamelijk, toen ik de term ‘puber’ eer aan deed.

Meestal op zondagochtend na een uitgebreid ontbijt met mijn ouders en zusjes. Mijn vader vraagt, terwijl we ons laatste slokje thee drinken: ‘Hoe gaat het allemaal, meisjes?’

Wanneer je veertien bent, of meisje, of gewoon mens, in mijn ervaring, dan heb je de neiging om na een kort ‘goed’ een (soms onsamenhangend) verhaal, anekdote of overpeinzing te delen over een gebeurtenis van de afgelopen week.

Dat deed ik meestal.

In een poging mijn verhalen te begrijpen, stelde mijn vader vragen.

De verkeerde, vond ik.

Of geen.

Ik boos. ‘Hoezo luistert hij niet?!’

Hij luisterde wel.

Maar kon mij niet horen.

Of ik hem niet.

En ik kan hier natuurlijk een heel pedagogisch-psychotherapeutisch correcte verklaring voor geven, maar daar wilde ik niet heen met dit verhaal.

Waar ik wel heen wil, is dat deze zondagochtenden de reden zijn dat ik nu ondernemers help meer en betere klanten aan te trekken met strategische positionering, messaging en copy, waardoor hun winst & voldoening omhoog schieten.

Deze gesprekken maakte iets wakker in mij. De queeste naar heldere, strategische communicatie die voor beide partijen werkt.

Wat ik me realiseerde, is dat bijna iedereen hier voortdurend tegenaan loopt.

Voor ondernemers is dat funest.

Heldere, strategische communicatie is geen nice-to-have. In de huidige markt waarin iedereen online zijn plek wil veroveren en verdedigen, zul je het anders moeten doen.

Taal is daarvoor het middel. 

Waarom?

Omdat jij met je eigenheid iets in handen hebt dat niemand anders heeft en kan kopiëren. 

Te weten: jezelf.

Jouw verhalen, jouw ervaringen, jouw woorden, jouw ideeën, jouw skills.

De perfecte ingrediënten voor de cocktail waar je klanten naar snakken.

Ik ga je leren hoe je dat doet: strategisch schrijven zoals niemand dat kan. Zodat je je als autoriteit op de kaart zet, meer en kwalitatieve klanten aantrekt en je omzet door het dak gaat. En jij meer rust en tijd vrij kunt maken om te doen waar het leven voor jou echt om gaat.

4/6 generator, ENFP, extraverte introvert, reislustig, idealist, trapt soms op tenen + beschamend dure smaak

Ook dit ben ik.

Getogen (niet geboren) in de Brabantse bossen. Hoor je niets van.

Ik heb gewoond in Italië, Brazilië, Bali, Amerika, Portugal en Zuid-Afrika. Binnenkort vertrekken we weer voor zes maanden.

Taalfanatisme en scherpe humor zit in mijn bloed.

Ik loop het liefst overal op blote voeten.

Newlywed die dacht dat ze nooit ging trouwen.

Dit bedrijf is het resultaat van moeilijke keuzes en een verlangen naar diepgang, kwaliteit en rust.

Lang was het anders. Massa, veel, iedereen helpen. Met alles. Maar mijn kennis, expertise en intuïtie verdwenen daardoor naar de achtergrond.

Een stukje verder terug: schrijven heb ik altijd al gedaan. Voor mezelf, voor anderen. In elke job die ik heb gehad, wist ik schrijven in mijn takenpakket te fietsen.

Liefde voor marketing kwam later. Tijdens mijn master aan de UvA en baan bij (toen nog start-up) Bloomon zat ik front row bij snelgroeiende bedrijven en de rol die strategische content daarin speelde.

Later, als consultant bij &Samhoud, spendeerde ik tijd in de boardrooms van multinationals zoals Ahold. Mijn uitdaging daar was strategie te vertalen naar verhalen waar zowel directeuren en medewerkers enthousiast van werken én trends voorspellen voor klanten van de toekomst.

Ik heb mijn liefde voor taal, mijn ervaring met snelgroeiende topbedrijven en jaren als coach gecombineerd in een gouden formule. Dit bedrijf is daar het resultaat van: coaches en creatives leren briljante copy te schrijven waarmee ze in één klap onvergelijkbaar worden voor de beste klanten.

Copy voor koplopers

Strategisch schrijven voor koplopers. In zes maanden help ik je bestaande en nieuwe content te upgraden naar marketingtools van topniveau waarmee je meer kwalitatieve klanten aantrekt en jezelf als de meest gewilde expert in je markt positioneert en de concurrentie elimineert.

En wie ben jij?

Ik ben nu natuurlijk nieuwsgierig naar jou. Waar verlang jij naar? En waar loop je tegenaan?

Als je ergens het idee hebt dat ik misschien iets voor je kan betekenen, vul dan het formulier hiernaast in. Misschien kan je het nog niet helemaal duiden, maar voel je het gewoon. Dat gebeurt vaker. Laat me weten wat je doelen zijn en wie weet kan ik je verder helpen.

Soms is dat door samen te werken, maar het kan ook zijn dat ik je doorverwijs naar iemand met een bepaalde expertise die nuttig is voor je. Ik heb een sterk netwerk waar ik je met alle liefde aan introduceer als ik zie dat dat je kan helpen.

We komen doordeweeks binnen 48 uur bij je terug.