Eenheidsworst: je ideale klant lust het niet

Eenheidsworst.

Het woord alleen is al vies.

Wat jij doet is uniek. Een bijzondere verzameling van al je skills, kennis en gifts. Met jouw sausje. Op jouw manier.

De rebel.
De vernieuwer.
De capitaîne (ja, zelf bedacht) van de ontdekkingsreizigers.

Maar toch..

Is dat niet altijd even goed zichtbaar.

Verval je in je aanbod, je marketing en het beeld van jou als leider tóch teveel in die eenheidsworst.

En wat gebeurt er dan?

Dan verdrink je in de grijze massa.
Zien ze je niet meer staan.
Legt het je vijver van voldoening droog.

En dat ga je vroeg of laat terug zien in je omzet.

Wil jij jezelf nog sterker op de kaart zetten? Op de plek waar je daadwerkelijk hoort te staan: aan de top?

Boek een gesprek met me. Dan laat ik je zien wat één briljante belofte voor jou en je bedrijf kan betekenen.

Previous
Previous

Als je uitgespeeld bent als ondernemer