Wees briljant in je belofte.

Leer rake teksten schrijven die gedurfd, eigen en effectief zijn. En vooral: verkopen.

Koplopers verkopen.

Jij draait al even mee. Bent ijzersterk en uniek in je werk. Levert hoge kwaliteit en duurzame waarde. En je bent klaar voor een groter podium. Voor meer. Laten we wel wezen: daarvoor heb je een sterk(er) verhaal nodig. Een autoriteit word je niet zomaar. De juiste woorden vinden blijkt nog een hele kunst.

In een overvolle markt waar iedereen strooit met lege termen, wil je opvallen en raken. Want impact maken wordt pas mogelijk wanneer jij je waarde goed weet over te brengen. Dat doe je met sterke copy.

En daar ga ik je bij helpen.

Wat moeten ze van je horen?

Je bent zichtbaar.
Je bent steengoed.
Je bent gedreven.

Wat kun je dan nog doen om meer en vooral betere klanten te bereiken?

Het antwoord zit ‘m niet in meer.

Het zit ‘m in minder.

Minder betekent bij mij: terug naar de essentie. Naar de kern van je grootste toegevoegde waarde. Die gaan we vangen in één briljante belofte en teksten die raken.

En hoe.

Sterke content is een must. Dat weet je.

Het is een hele kunst om het zelf te creëren.

De impact van je werk op de levens van je klanten is groot. Je bent behoort tot de top in wat je doet. Maar daar woorden aan geven en dan ook nog eens op een manier die echt binnenkomt bij de juiste mensen… Daar valt veel winst te behalen.

Het gevolg? In je content ontbreekt die diepere laag, je mist kansen en er haken potentiële kopers af.

Dat kan anders.

Je wil niet alleen je concurrentie ontstijgen. Nee, het podium pakken als dé autoriteit in je veld. Daarvoor mag er meer nadruk komen op wat jou onderscheidt van de rest en mag er meer ruimte komen voor visie, kwetsbaarheid en expertise. Dat weet je wel, maar hoe doe je dat dan?

Dat laat ik je zien.

De kracht van copy hoef ik jou niet uit te leggen.

Je stopt je hele hebben en houden in social media posts, legt je salespage voor aan je slimste business buddies en brainstormt je een ongeluk, maar je teksten springen er nog steeds net niet uit. En marketingland betekent ‘net niet’ zoveel als ‘helemaal niet.' In een druk online landschap zul je moeten opvallen. Doe je dat niet, dan verdwijn je tussen de 1001 andere ondernemers die net zoiets doen zoals jij, maar dan veel minder goed.

Je schrijft prima, maar vindt het lastig om in je teksten je expertpositie te claimen. Ik zeg het maar gewoon: prima en expertise gaan niet samen. Je teksten mogen net zo sterk worden als jij inhoudelijk bent.

Luister. Dit alles kost je klanten, omzet en dat typische geluksgevoel wanneer je je beste werk levert aan mensen die er de waarde werkelijk van inzien. Zonde. Gaan we wat aan doen.

welkom bij

Copy Genius

Strategisch schrijven voor koplopers. In zes maanden help ik je bestaande en nieuwe content te upgraden naar marketingtools van topniveau waarmee je meer kwalitatieve klanten aantrekt en jezelf als de meest gewilde expert in je markt positioneert.

Alleen als je klaar bent voor…

Meer kwalitatieve klanten

Je leert zo te schrijven dat je extreem aantrekkelijk wordt voor de allerbeste klanten die al voor 80% verkocht zijn bij het eerste contactmoment.

Een plek op het (online) podium als expert

Je gaat ontdekken hoe je een expertpositie claimt. Met je visie, boodschap en social proof creëer je rotsvast vertrouwen en autoriteit.

Rust! Vrije tijd!

Strategische copy is (zo goed als) tijdloos. Ik leer je loskomen van de neiging om algoritmes proberen te pleasen en je content zo te repurposen dat je zeeën van tijd bespaart. Voor je gezin, die ene reis of een nieuw project, bijvoorbeeld.

Verder kun je een contentstrategie verwachten die afgestemd is op jou en jou alleen. Dat gaat je, naast kwijlende volgers, ook focus, creatiekracht en rust geven.

testimonial
testimonial
testimonial

Zo gaan we het doen.

 

Het doel.

 

Onvergelijkbaar zijn voor de beste klanten waarmee jij het allerliefste werkt en dat in volle glorie laten zien. Jij wordt gezien als de nr. 1, zij worden als een magneet naar je toe getrokken. Hun resultaat, jouw voldoening en de winst schieten omhoog. Da’s winnen.

 

De inhoud.

 

Jij leert ijzersterke teksten schrijven. We creëren samen één briljante belofte waar je ideale klanten niet omheen kunnen. Je boodschap, content en copy krijgen meer diepgang, zijn van hogere waarde en raken de juiste mensen. Ze zijn ready-to-buy, willen jou en niemand anders.

 

De vorm.

 

De details vertel ik je in het gesprek. In het kort: in een individueel traject van zes maanden help ik je de essentie van jouw waarde in vlijmscherpe copy te gieten die je een expertpositie en meer kwalitatieve klanten oplevert. Ik begeleid je met maandelijkse coaching calls, persoonlijke Slack support waar je tussendoor met al je vragen en ideeën terecht kunt. Ook ontvang je wekelijks uitgebreide feedback op je teksten, zodat je vanaf nu alleen nog maar topnotch content deelt.

Eindelijk een plek waar je antwoord krijgt op ál je ‘onmogelijke’ vragen.

Hoe positioneer ik mezelf als expert zonder afstandelijk en onbenaderbaar over te komen?

Laat me die brug zien van inspireren naar converteren!

Ik wil mezelf laten zien, maar ook geen dagboek van social media maken. Hoe doe ik dat?

Hoe zorg ik ervoor dat potentiële klanten al voor 80% verkocht zijn na ons eerste contact?

Hi! Anne hier, taalfanaat en copycoach.

Ik leer je sterk converterende teksten te schrijven waarmee je je als autoriteit op de kaart zet en de leukste klanten jou en jou alleen willen.

Content creëren kun je. Maar het mag scherper, gedurfder en veel meer JOU. Ik help je je content van een 8 naar een 10 te brengen.

Er zit meer in je en het is hoog tijd dat meer mensen dat te zien krijgen. Samen vertalen we de essentie van je waarde naar strategische copy die verkoopt.

Ik laat je zien hoe je op een integere manier het hart van je klanten steelt (dat kan). Daarbij ga ik verder dan je ‘beter leren schrijven.’ Ik zorg ervoor dat je het middel niet verwart met het doel: resultaat behalen.

Meer en betere klanten, omzet, exposure en expertstatus.

Wat zou dat voor je business betekenen?

Als geen ander

4/6 generator, ENFP, extraverte introvert, reislustig, idealist, trapt soms op tenen en heeft een beschamend dure smaak.

Contentcoaches genoeg. Waarom bij mij aanschuiven?

Ik mix cocktails van visie, personality en strategie met een vleugje humor.

Ja, zelfs als je denkt dat dat in jouw branche niet kan. Jij speelt op topniveau en bent vernieuwend. Dat mag je nog veel meer laten zien door je visie en persoonlijkheid in rake verhalen te gieten.

Maar alleen verhalen vertellen is niet voldoende. Dan blijf je in de hoek ‘inspirerend’ hangen en dat is leuk, maar koop je niets mee. Ga je visie delen met teksten doordrenkt van persoonlijkheid volgens strategieën waardoor je niet langer van algoritmes afhankelijk bent, dan ga je verkopen. En hoe.

Ik ga je niet in een mal duwen.

Vierkantjes hoeven bij niet door ronde gaten. Jouw marketing komt niet voort uit een kant-en-klaar template dat door iedereen gekopieerd wordt. In mijn individuele traject gaan we uit van jou. Jouw doelen, jouw waarden, jouw visie, jouw stem.

Wat andere marketingcoaches je ook vertellen: je hoeft je niets aan te meten wat niet eigen is, om goed te verkopen. Sterker nog, ik geloof dat je klanten helemaal weg zijn van alles dat jou ánders maakt dan de rest. Samen gaan we die dingen vinden, woorden geven en uitvergroten.

Niet voor iedereen.

In mijn individuele traject werk ik uitsluitend met gevestigde ondernemers met een goedlopende business die voelen dat ze nog veel meer uit hun bedrijf (en zichzelf) kunnen halen. Van de categorie ‘in it to win it,’ zeg maar.

Je klanten behalen mooie resultaten, je bent best tevree, maar bent ook toe aan spelen op een hoger niveau. Jouw ambitie? De meest gewilde expert in je vak worden.

Niet geschikt voor:

  • Ondernemers zonder moraal

  • Iedereen die snel op z’n teentjes getrapt is

  • Mensen die vinden dat ze niets interessants te brengen hebben

Als bovenstaande punten niet op jou van toepassing zijn en de rest is wél een feest van herkenning, dan ben je hier aan het juiste adres.

Klaar om copy genius te worden?

  • Niemand kan meer om je heen

    Er vormt zich een rij van goedbetalende klanten bij je digitale voordeur

  • Je creëert content die zich blijft uitbetalen

  • Ook hooggeprijsde programma’s (€10k+) weet je met plezier en gemak te verkopen

  • Aanvragen voor interviews, samenwerkingen, podcasts en trainingen stromen je inbox binnen